סים לחו"ל – נתב"ג או קנייה מראש

הנסיעה לחו"ל כרוכה בהכנות רבות, כאשר אחת מהמרכזיות שבהן היא בחירת חבילת גלישה לחו"ל. האפשרויות הן רבות ואנו ננסה לעשות מעט סדר בכל הנוגע לחבילות חו"ל: קנייה מראש או בנתב"ג, סים או Esim ועוד.

חבילות גלישה בחו"ל – אפשרויות

כאשר מחפשים חבילות גלישה לחו"ל עומדות בפנינו מספר אפשרויות:

eSIM או SIM

רכיב ה-Esim מחליף את כרטיס הסים הפיזי ברכיב דיגיטלי. את ה-Esim ניתן למצוא במכשירי הסלולר החדשים בלבד, כך שחשוב לוודא לפני הרכישה שהמכשיר שלכם תומך ברכיב זה. רכישת Esim לחו"ל נעשית בצורה פשוטה בחברת מולטי טרוול, באמצעות קוד QR הנשלח אליכם במייל. מכשירים שאינם תומכי Esim יכולים להרחיב את החבילה באמצעות רכישת כרטיס סים נוסף, המכיל את חבילת הגלישה בחו"ל.

סים לחו"ל נתב"ג או קנייה מראש

קיימות מספר חברות המציעות רכישת כרטיסי סים בשדה התעופה, אולם חשוב להבין שאפשרות זו מעכבת אתכם בשדה התעופה, ועשויה לארוך דקות ארוכות. בנוסף, כאשר הטיסה ממריאה בשעות הלילה (כפי שקורה לעיתים קרובות), רוב החנויות סגורות ולא מומלץ לחכות לרגע האחרון כדי לסדר עניין מהותי זה. מכשירים התומכים ב-Esim יכולים להרחיב את חבילת הגלישה שלהם בצורה מהירה, ומומלץ לטפל בנושא בשלב מוקדם.

יעד אחד לעומת מספר יעדים

קיימות חבילות גלישה בחו"ל הכוללות מספר יעדים כמו מדינות האיחוד האירופי, וחבילות אחרות המוגדרות ליעד אחד בלבד. במקרה זה הבחירה היא פשוטה יחסית, שכן היא תלויה בתוכניות הנסיעה שלכם. שימו לב ששינוי ועדכון חבילתEsim  לחו"ל היא פשוטה מאד, כך שאין צורך ברכישת חבילות ליעדים שאינם בתוכניות שלכם כרגע.

חבילה מצומצמת או רחבה

חבילות הסלולר לחו"ל מוצעות בגדלים משתנים, כך שהחבילות הקטנות מציעות 1GB או 2GB, והחבילות הגדולות מציעות 10GB ואף יותר. אנחנו בחברת Multi-Travel מציעים לחשב כ-350MB ליום, כך למשל לנסיעה של 7 ימים מומלץ לרכוש חבילה של 2-3GB. חשוב לזכור שחישוב זה הוא כללי, ויש להתחשב בסגנון הצריכה האישי של כל אחד – למשל, לאנשים שמרבים לגלוש ברשתות חברתיות מומלץ לרכוש חבילות גלישה גדולות יותר.

חבילות תקשורת אזוריות

שימוש ב-eSIM אחד למגוון יעדים

מבצעים שלא מפספסים

מגוון חבילות תקשורת בהנחות לזמן מוגבל!