חבילת גלישה לאינטרנט בצרפת

France mobile phone sim card with flag. Vector illustration.חופשה בחו"ל נועדה לאפשר לנו ניתוק מסוים מחיי השגרה העמוסים, אולם רובנו מחפשים לשמור על רמת חיבור וזמינות מסוימים גם במהלך החופשה. האפשרויות לחבילות גלישה בחו"ל הן רבות ומגוונות, ואנחנו כאן כדי להסביר לכם על האפשרויות השונות העומדות בפניכם.

חבילת גלישה לצרפת או לאיחוד האירופי

לעיתים קרובות ביקור בצרפת אינו מתחיל ונגמר שם, אלא מהווה חלק אחד מתוך מספר מדינות יעד שונות. במצבים אלה ניתן לרכוש חבילת גלישה לאיחוד האירופי, ולחסוך את כאב הראש שברכישת מספר חבילות נפרדות לכל מדינה. במידה ואתם מבקרים ביותר ממדינה אחת חבילות אלה יהיו משתלמות יותר מאשר רכישת חבילות נפרדות.

איך בוחרים חבילת גלישה לחו"ל

על מנת לבחור את חבילת האינטרנט האידיאלית עבורכם נסו לברר מספר גורמים אצל הספקים השונים:

שירות

גורם משמעותי מאין כמוהו – חברה המספקת שירות ברמה גבוהה מבטיחה שהשימוש באינטרנט יהיה נוח ופשוט, ללא תקלות או בעיות. שירות עשוי להתבטא למשל ברמת הזמינות של החברה, ביחס אותו מקבלים הלקוחות, ברצון הנציגים לעזור ללקוחות וכדו'. חברת מולטי טרוול מספקת שירות לקוחות בעברית הזמין 24/7, לכל שאלה ולכל בעיה.

מגוון חבילות

כאשר ספקית האינטרנט מחזיקה במספר מצומצם של חבילות, היא "כופה" אתכם לבחור חבילה שאינה מתאימה לכם. נסו לחפש חברות המאפשרות מגוון חבילות למגוון יעדים, כך שתוכלו לבחור את החבילה המתאימה ביותר עבורכם.

מחיר

כמובן שמחיר החבילה משפיע על הבחירה במידה רבה. השוואת המחירים עשויה להיראות פשוטה, אולם חשוב לבדוק גורמים נוספים כגון: כמה יעלה לנו להרחיב את החבילה? מה המחיר של חריגה מהחבילה? שאלות אלה ועוד יעזרו לכם לגבש תמונה מדויקת יותר של מחיר השירות.

אופן קבלת החבילה

ישנן חברות אינטרנט המציעות חבילות גלישה לחו"ל באמצעות כרטיס סים נוסף. חברות אחרות מאפשרות הרחבה של חבילת הגלישה באמצעות קוד QR פשוט הנשלח אליכם למייל. דרך זו מתאימה לבעלי כרטיס E-sim, המאפשר לבצע שינויים בחבילת הגלישה בצורה פשוטה ומהירה.

שקיפות

לעיתים קרובות חבילות הגלישה שאנו מעוניינים בהן הן בעלות נפח קטן, התואם את משך הטיול הקצר. במצבים אלה מעקב אחר מצב החבילה הוא הכרחי, וחשוב לוודא שאופן המעקב הוא פשוט ונוח. בחברת Multi Travel הלקוחות יכולים לראות בכל רגע את מצב החבילה שלהם, ולהתארגן בהתאם.

חבילות תקשורת אזוריות

שימוש ב-eSIM אחד למגוון יעדים

מבצעים שלא מפספסים

מגוון חבילות תקשורת בהנחות לזמן מוגבל!