חבילת גלישה בחו"ל לכל החברות

מולטי טרוול היא חברת תקשורת מהמובילות בישראל, המספקת מגוון חבילות חו"ל ליעדים שונים ברחבי העולם. חבילות הגלישה שלנו מתאימות לכל חברות הסלולר בישראל, וההרחבה נעשית בצורה פשוטה ומהירה.

רכישת חבילת Esim חו"ל

רכיב ה-Esim מאפשר הרחבה של חבילת האינטרנט והסלולר בצורה דיגיטלית לחלוטין, ללא צורך ברכישת כרטיס סים נוסף. רכישת חבילת Esim לחו"ל נעשית באמצעות אתר האינטרנט שלנו, ולאחר הקנייה יישלח אליכם מייל המכיל קוד QR אותו עליכם לסרוק. כל שינוי או עדכון בחבילת הגלישה לחו"ל שלכם ייעשה באופן מקוון, כך שההתנהלות היא פשוטה ואין צורך ברכישת חבילות נוספות מראש. שימו לב שהשירות ניתן למכשירים תומכי Esim בלבד, וניתן למצוא את רשימת המכשירים התומכים כאן.

שירות לקוחות מושלם

אנחנו ב-Multi-Travel מאמינים בשירות ואמינות, ואנו מקפידים על שקיפות מלאה בכל הנוגע למצב חבילת הגלישה שלכם. ניתן בכל עת להתעדכן במצב החבילה בצורה פשוטה באזור האישי, כך שתוכלו להקדים ולשדרג את החבילה שלכם במידת הצורך. במידה ואתם קרובים לניצול מכסת האינטרנט, תקבלו מאיתנו התראה המודיעה על כך. בנוסף, אנו מפעילים שירות לקוחות בשפה העברית 24/7, בכדי לאפשר לכם שירותי תמיכה בכל שעה ובכל יום.

מגוון חבילות ליעדים רבים

חבילות האינטרנט שאנו מציעים מאפשרות לכם להיות זמינים בכל יעד – בין אם מדובר באירופה, אסיה, אפריקה או אמריקה, אנחנו כאן כדי להציע לכם את חבילות הגלישה לחו"ל הזולות והמשתלמות ביותר. אנו מציעים מגוון חבילות, בכדי לאפשר לכל אחד לבחור את חבילת האינטרנט המתאימה ביותר עבורו באופן אישי – לנסיעה קצרה או ארוכה.

זמינות מלאה לשיחות נכנסות

אנו מבינים את הצורך להישאר זמינים גם בעת הנסיעה לחו"ל, ואנו מציעים חבילות חו"ל הכוללות שיחות נכנסות ללא הגבלה למספר הטלפון הישראלי. בדרך זו ניתן להתקשר אליכם גם בחו"ל, ואתם שומרים על זמינות מלאה. ניתן למצוא אצלנו חבילות גלישה בגדלים שונים החל מ-1GB ועד ל-10GB  בכדי שכל אחד יוכל לבחור את הטוב ביותר בשבילו. שימו לב שניתן להרחיב את החבילה המקורית בצורה פשוטה במהלך הטיול, כך שאין צורך לקנות חבילות גדולות מראש.

חבילות תקשורת אזוריות

שימוש ב-eSIM אחד למגוון יעדים

מבצעים שלא מפספסים

מגוון חבילות תקשורת בהנחות לזמן מוגבל!