חבילת גלישה בדרום אמריקה

Sim cards on the Brazilian map. Mobile communications, roaming in Brazil, concept. 3D rendering isolated on white backgroundההתרגשות בשיאה – סוף סוף יוצאים לטיול הגדול בדרום אמריקה! יחד עם כל ההכנות הרבות – החיסונים, הבגדים, הביטוחים, הציוד, האוכל והתיקים חשוב לזכור לעשות חבילת גלישה בחו"ל שתאפשר לכם להישאר מחוברים ולגלוש באינטרנט. איזה חבילת סלולר כדאי לעשות? האם מומלץ להסתובב עם שני כרטיסי sim? איך בוחרים חבילת גלישה לדרום אמריקה?

כמה מילים על האינטרנט בדרום אמריקה

דרום אמריקה היא יבשת עצומה כך שקשה להתייחס אליה כמקום אחד בלבד. עם זאת, ניתן להציג מספר מאפיינים כלליים המתאימים לרוב מדינות היבשת. בניגוד למדינות אירופה וארצות הברית המפותחות, מדינות דרום אמריקה אינן מתקדמות, כך שקשה להסתמך על רשתות Wi-fi מזדמנות כמו במדינות אחרות. בנוסף, פריסת הרשתות הסלולריות אינה מושלמת, כך שישנם אזורים שלמים בהם הקליטה בעייתית. עם זאת, חשוב להזכיר שתי נקודות:

  • מדובר על אזורים נידחים יחסית, כך שרוב המקומות המתוירים מאפשרים קליטה סלולרית טובה.
  • ההתקדמות הטכנולוגית במדינות כמו ברזיל, ארגנטינה וכדו' היא משמעותית, כך שהקליטה הסלולריות משתפרת בצורה מהירה.

סוגי חבילות גלישה בחו"ל

את חבילות הגלישה ניתן לסווג על פי מספר פרמטרים:

גודל החבילה

החבילות משתנות בהתאם לגודל חבילת הגלישה אותה מקבלים המשתמשים. שימו לב שבמידה ואתם צפויים לטייל ימים רבים ללא Wi-fi (כפי שקורה לעיתים קרובות במדינות דרום אמריקה), מומלץ לרכוש חבילת גלישה רחבה יחסית.

משך החבילה

רוב חבילות האינטרנט בחו"ל מוגבלות בזמן מסוים, כך שבתום זמן זה הכרטיס ייחסם ויהיה עליכם לחדש את החבילה. חבילות סטנדרטיות נעות בין 14 ל-60 ימים, אם כי ניתן לרכוש חבילות ארוכות יותר במידת הצורך.

גמישות מדינת היעד

חבילות גלישה נעשות על פי רוב למדינה אחת בלבד, אולם ניתן לרכוש חבילות המתאימות למספר מדינות, כך שהמעבר בין מדינות נעשה פשוט יותר עבורכם.

כרטיס ESIM לעומת כרטיס SIM

חברת מולטי טרוול מספקת חבילות גלישה רבות למגוון רחב של מדינות ויעדים. ב-Multi-Travel ניתן לרכוש חבילות חו"ל באמצעות שתי שיטות מרכזיות:

  • הכנסת כרטיס סים חדש המספק אינטרנט למכשיר הסלולרי.
  • החלת חבילת הגלישה בחו"ל על גבי כרטיס הסים הקיים (באמצעות סריקת קוד QR למשל).

האפשרות השנייה אינה מתאימה לכל המכשירים, אלא למכשירים תומכי ESIM בלבד. ניתן למצוא את הרשימה המלאה של המכשירים התומכים בטכנולוגיה זו כאן.

חבילות תקשורת אזוריות

שימוש ב-eSIM אחד למגוון יעדים

מבצעים שלא מפספסים

מגוון חבילות תקשורת בהנחות לזמן מוגבל!