חבילת אינטרנט בברזיל

Brazil mobile phone sim card with flag. Vector illustration.ברזיל היא המדינה המרכזית והגדולה ביותר בדרום אמריקה, וכמעט כל ישראלי שמטייל באזור מבקר בה. ריכזנו עבורכם כל מה שצריך לדעת בכל הנוגע לחבילות גלישה ואינטרנט בברזיל – כמה זה עולה? איך מרחיבים את החבילה? איך בוחרים חבילה מתאימה?

חבילות גלישה בברזיל – להיות בחו"ל להרגיש בבית

אם בעבר טיול בחו"ל היה דורש התנתקות מכל המשפחה והחברים, הרי שכיום ניתן להישאר מחוברים בכמעט כל מדינה בצורה פשוטה. האפשרויות לרכוש חבילות גלישה בחו"ל הינן רבות ומגוונות, ואצל חברת מולטי טרוול תוכלו למצוא מגוון רחב של חבילות למדינות רבות. מחיר חבילת הגלישה לברזיל משתנה בהתאם לגורמים הבאים:

  • ברזיל או כל דרום אמריקה? חבילות הכוללות יעד אחד בלבד הינן זולות יותר מחבילות רחבות הכוללות מספר מדינות. עם זאת, רכישת מספר חבילות למדינות בודדות צפוי להיות יקר יותר מרכישת חבילה כללית אחת המכסה את כל המדינות, וכדאי לבחון את כלל האפשרויות העומדות בפניכם.
  • חבילה גדולה או מצומצמת? גודל החבילה משפיע על מחירה בצורה משמעותית. חברת Multi-Travel מציעה מגוון חבילות בגדלים שונים בכדי לאפשר לכל אחד לבחור את החבילה המתאימה ביותר עבורו. שימו לב שצפייה באתרים כמו יוטיוב או פייסבוק צורכים הרבה אינטרנט כך שיש לשקול את היקף השימוש במהלך הטיול.
  • כרטיס sim או E-sim? מכשירי סלולר מתקדמים תומכים באפשרות ל-E-sim כך שניתן להחליף ולעדכן את החבילה בצורה פשוטה ומהירה ללא צורך בכרטיס סים נוסף.
  • טיול ארוך או ביקור קצרצר? משך הזמן בו החבילה פתוחה משפיע אף הוא מחיר החבילה. בחברת מולטי טרוול הכרטיסים הבסיסיים פתוחים ל-30 יום, אולם ניתן לפנות אלינו לקבל פרטים נוספים.

כיצד אדע מה חבילת הגלישה המתאימה עבורי?

בדומה לפרמטרים שהצגנו לעיל, כדאי לנסות ולהבין מהם הדרישות שלכם – מהו משך זמן הטיול המשוער? האם אתם צפויים לבקר בעוד מדינות? האם אתם צרכני אינטרנט משמעותיים או שאתם מתכננים לוותר על רשתות חברתיות ואתרים כמו יוטיוב? האם המכשיר שלכם תומך בכרטיס E-sim? לאחר שעניתם על כל השאלות הללו, תוכלו לחפש את חבילת האינטרנט לחו"ל המתאימה ביותר עבורכם, כך שלא תשלמו כסף על שירות שאינכם צריכים.

חבילות תקשורת אזוריות

שימוש ב-eSIM אחד למגוון יעדים

מבצעים שלא מפספסים

מגוון חבילות תקשורת בהנחות לזמן מוגבל!