איך לבחור את כרטיס הסים לחו"ל המתאים ביותר עבורכם

אפשרויות התקשורת והאינטרנט בחו"ל הן רבות ומגוונות, ולעיתים קשה למצוא את הידיים והרגליים מבין מגוון החבילות והאפשרויות המוצעות. ריכזנו עבורכם את כל הדברים שכדאי לבדוק בעת בחירת סים לחו"ל, ובכך לנסות לעשות מעט סדר לקראת הטיסה. מוכנים?

מי צריך סים חו"ל

כאשר אתם טסים לחו"ל, רשתות הסלולר והאינטרנט שלכם אינן פעילות, ולא תהיו זמינים לקבל שיחות או לגלוש באינטרנט. בכדי להתמודד עם מצב זה ניתן לרכוש סים עם חבילת גלישה בחו"ל הפעיל במדינת היעד ומאפשר לכם להמשיך להיות זמינים גם במהלך הטיול. מגוון האפשרויות והכרטיסים השונים עשוי להיות מבלבל, ולהלן נציג את חמשת השאלות המרכזיות שיסייעו לכם לבחור את חבילת הגלישה המתאימה ביותר עבורכם:

לכמה זמן החבילה תקפה?

כל כרטיס סים לחו"ל מציע חבילת גלישה לזמן מסוים – 30 יום על פי רוב. במידה והטיול שלכם צפוי להיות קצר או ארוך יותר שווה לשקול רכישת חבילת גלישה אחרת המתאימה לזמן הטיול שלכם.

כמה יעדים כלולים בחבילה?

חבילות הגלישה מוצעות על פי מדינות היעד, כך שאם אתם צפויים לבקר במספר מדינות ייתכן וכדאי לכם לרכוש סים חו"ל גמיש הכולל מספר רחב של מדינות. במקומות כמו אירופה ניתן להזמין חבילה אירופאית הכוללת את כל מדינות האיחוד למשל.

מה נפח החבילה?

כרטיסי הסים מכילים חבילות בגדלים שונים, כמו למשל 3GB, 5GB וכן הלאה. הנוסחה הכללית המומלצת היא לחשב 350 MB ליום, אם כי זה עשוי להשתנות במידה רבה בין אדם לאדם על פי הרגלי הגלישה האישיים.

מה היקף שירות הלקוחות?

חשוב מאד לבדוק את רמת שירות הלקוחות הניתן עם הסים לחו"ל. חברת מולטי טרוול מציעה שירות לקוחות בעברית הזמין 24/7, בכדי להבטיח לכם מענה מלא בכל שעות היממה. בנוסף, ניתן בכל עת לראות את מצב החבילה בצורה ברורה, בכדי שתוכלו לחדש את החבילה בעת הצורך.

אילו שירותים כלולים?

רוב כרטיסי הסים מכילים חבילת אינטרנט בלבד, וחלקם אף מציעים שירות שליחת מספר מסוים של הודעות SMS. ב-Multi-Travel ניתן למצוא כרטיסי סים לחו"ל הכוללים שיחות נכנסות מהארץ ללא הגבלה, כך שהזמינות שלכם נשארת מלאה גם במהלך הטיול.

חבילות תקשורת אזוריות

שימוש ב-eSIM אחד למגוון יעדים

מבצעים שלא מפספסים

מגוון חבילות תקשורת בהנחות לזמן מוגבל!